DOF’s brug af telemarketing
DOF har gennem de seneste år eksperimenteret med brugen af telemarketing til at komme i kontakt med nuværende og potentielle medlemmer. Metoden har vist sig at være yderst effektiv og tilfredsstillende for såvel administrationen som medlemmerne. DOF benytter sig af et anerkendt bureau med trænede, fastlønnede telemarketingsmedarbejdere, der så vidt muligt arbejder for DOF i flere perioder.
Betalingsservice
Det er en meget stor økonomisk fordel for DOF, hvis dine indbetalinger administreres af Betalingsservice. Derfor opfordrer vi altid medlemmerne til at bruge Betalingsservice. Ved telefonisk kontakt med medlemmerne, f.eks. ved telemarketing, tilbyder vi, at oplysningerne til Betalingsservice kan blive afleveret med det samme over telefonen – alternativt kan man indsende oplysningerne med posten. De fleste medlemmer oplever dette som en effektiv og tilfredsstillende service.
Sikkerhed ved telefonoplysninger
Telemarketingsbureauet og DOF har en aftale med Betalingsservice om, at vi må indhente oplysninger om cpr.nummer og bankkontonummer og formidle dem videre til Betalingsservice. Oplysningerne til Betalingsservice behandles fuldstændig fortroligt af DOF og telemarketingsbureauet, som destruerer oplysningerne efter aflevering.
Der er ingen muligheder for, at nogen kan hæve penge på din konto med disse oplysninger.
DOF sender oplysningerne til Betalingsservice, som registrerer dem som kommende betalinger på din konto. Herefter bliver du informeret om de kommende betalinger i et brev eller i din e-postboks, som du plejer. Hvis du mener, at aftalen er forkert, eller du har fortrudt, kontakter du din bank og afmelder betalingen.
Du kan læse mere om din sikkerhed i forbindelse med at oprette et medlemsskab over telefonen her
Når du er oprettet som medlem, vil du modtage vores medlemsblad hvert kvartal. Vi ser frem til at have dig med!