Retningslinjer for annoncering og tilmeldinger til arrangementer
Datoer, priser og tidsfrister for arrangementer kan findes på Netfugl.dk
Her kan man også finde yderligere information om eventuel tilmelding og seneste nyt vedrørende udvalget.
Generelt om arrangementer/træf gælder dog:
For at tilmelde sig arrangementer, der kræver tilmelding og/eller betaling, skal du sende en mail til følgende adresse med navn og DOF medlemsnummer: feltudarrangerer(a)dof.dk
I emnefeltet på mailen bedes du skrive, hvilket arrangement du tilmelder dig.
Betaling til arrangementer kan ske til denne konto:
Reg. nr: 8401
Kontonr.: 1043118
Ved arrangementer med betaling modtager du per mail en tilbagemelding om indbetalingen, givet at arrangementet ikke er overbelagt. Når din indbetaling er registreret vil du modtage besked herom.
I tilfælde af afbud, refunderes beløbet ikke. Du kan skrive, at du melder afbud som kommentar under posten i arkivet på bloggen, så andre eventuelt kan købe din plads/billet i privat regi. Din kommentar vil først blive vist på bloggen, når den bliver godkendt af et medlem af udvalget.
Kun medlemmer af DOF kan vinde og modtage præmier i relation til træf og arrangementer i regi af Feltud
Du kan finde yderligere information om udvalget på facebook. (kræver log-in)